Vellykket bedriftsturnering i sandvolleyball
Postet av Askim Volleyballklubb den 10. jun 2026
Lørdag 6. juni arrangerte Askim Volleyballklubb en meget vellykket bedriftsturnering i sandvolleyball.
Det var seks påmeldte lag og sola skinte. Dagen startet med puljespill, der alle lag fikk kjenne på utfordringen med å bevege seg i sanda og samtidig få til et godt spill. Da puljekkampene var ferdigspilt, ventet det deilig grillmat, hjemmelaget potetsalat og tilbehør til alle. Maten var ordnet av Pia og Ann-Helen som stod på slik at alle fikk velfortjent mat og drikke.
Etter puljekampene var det tid for semifinaler og spill om femteplassen. Det var ingen ting å si på innsatsen og det var god stemning og fair play hele veien.
Det var Nødlandslaget som gikk av med seieren foran Randem&Hubert 1. lag i en jevn og morsom kamp.
Elektrotjenesten trakk det lengste strået i bronsefinalen og tok bronsemedaljen.
Betonggutta og Askim og Spydeberg Sparebank spilte om 5. plassen. Dette ble en morsom kamp med mange god ballvekslinger og enorm idrettsglede. Betonggutta gikk av med seieren.
Etter premieutdelingen var det også en artig prisutdeling.
Askim VBK satser på ny turnering neste år, så det er bare for lagene å legge seg i hardtrening. Takk for innsatsene, takk for engasjementet og takk for kampen!

Bedriftsturneringen ble åpnet med offisiell innmarsj.

Nødlandslaget vant bedriftsturneringen.

Randem&Hubert 1. lag.

Elektrotjenesten.

Betonggutta.

Randem&Hubert 2. lag.

Askim og Spydeberg Sparebank.






Logg inn for å skrive en kommentar.